Giornata del dialetto e delle lingue locali 2021 – le nostre iniziative.

Eventi
O dîsètte de Zenà, l’UNPLI Naçionâle, o l’à indîto a nöna ediçion da giornâ di dialétti e de léngoe locâli. Inte sta circostansa, o Consòrçio de Pro Loco de Zena o parteçipa a-o progràmma de Prìmmocanale Liguria Ancheu ch’o và in onda Venèrdì chìnze de zenâ a neuv’ôe de seia.
A rapreséntâ o Consòrçio ghe saiâ Guido Pallotti, scritô e ménbro da.a redaçion de “ilCorniglianese”, giornâle ch’o gh’à comme redatô a Pro Loco de Córnigen, ch’o parliâ do móndo de-e Pro Loco e do Consòrçio de Pro Loco de Zena.

La Pro Loco di Voltri – come ogni anno – aderisce all’evento attraverso l’iniziativa promossa dagli alunni della scuola primaria De Amicis dell’Istituto Comprensivo Voltri I: quest’anno la classe quinta. Dopo le edizioni precedenti nelle quali i bambini hanno illustrato la storia della torta pasqualina, della merenda di una volta (pane, olio e sale) studiando l’antica via del sale, questi fantastici protagonisti presenteranno il prebuggiun, miscela di
erbe spontanee usate per la realizzazione dei pansoti.
Grazie alla disponibilità di Gianni Bruzzone, proprietario dell’antica osteria “Baccicin Du Caru” (nata nel 1890), gli alunni illustreranno la storia di questo piatto, le particolarità della Val Leira, la storia e l’evoluzione della delegazione e della cucina ligure.

Presentazione della Tessera del Socio 2021
GEPLI